sobota, 24 lutego 2018

!!UWAGA ZMIANY!!

Hejka!
Powracam z hukiem na Zwiastunowa Wyspę! :D 

Jak wskazuje tytuł posta wprowadzam pewne zmiany co do zamawiania zwiastunów u mnie, a oto one:

1. Nie korzystam juz z GG ani Ask'a, wiec nie będzie można tam się ze mną skontaktować.
2. Jeśli składasz u mnie zamówienie to proszę o wysłanie mi maila z nim. Pisze to dlatego, że nie mam często jak wejść na ZW i zajrzeć czy jest tam jakiś kąsek dla mnie. 
3. Pisząc zamówienie wg zasad ZW (czyli pod najnowszym postem) w komentarzu piszcie mi je również na mailu bo mam najzwyczajniej łatwiejszy dostęp do skrzynki.
4. Nie robie juz zwiastunów z GIF'ów.

Cztery zmiany, które może są małe ale ułatwią mi i wam życie :D Mam nadzieje że nikt się na mnie nie pogniewa za to :) 

Przepraszam za moja nieobecność i postaram się być dla was jak najlepsza.

PS: 
W zakładkach czekają na was nowinki które wierzę że się wam spodobają ;)

Pozdrawiam
Bluel Namess

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz